Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a veszpremikamara.hu honlap a felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmaz. A honlap használatával Ön a tájékoztatást tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Elektronikus fizetési lehetőségek vállalkozóknak 2021-től

2020. november 17.

A 2020. évi LXXVI. törvény 38. §-ának értelmében 2021. január 1. napjától minden olyan vállalkozás, amely nyugtaadási kötelezettségét kizárólag pénztárgéppel teljesítheti, köteles biztosítani a fogyasztók számára az elektronikus fizetés lehetőségét és annak folyamatos rendelkezésre állását.

 

A kamara elkötelezett a kereskedők pénzügyi edukációjának növeléséért. Az OTP Bank közreműködésével összegyűjtöttük az elérhető elektronikus fizetési megoldásokat, amellyel a vállalkozások megfelelnek a törvényi rendelkezésnek:

 

Bankkártya elfogadásKinek ajánljuk?

  • 30 millió Forint éves árbevétel feletti vállalkozásoknak;
  • azoknak, akik tevékenységük alapján jogosultak cafeteria típusú kártyák (pl.: SZÉP, egészségpénztári) elfogadására – árbevételi határtól függetlenül, akár újonnan alakult cégnek is.
  • Bővebben: POS terminál

 

Azonnali fizetési rendszer - Kinek ajánljuk?

  • 30 millió Forint éves árbevétel alatti vállalkozásoknak a fenntartható díjstruktúra miatt.
  • Bővebben: Azonnali fizetési rendszer

 

Simple Business - Kinek ajánluk?

  • Az applikációt kifejezetten az olyan kereskedőknek és egyéb szolgáltatóknak fejlesztették ki, akik egy megbízható, egyszerű megoldást keresnek az elektronikus fizetési lehetőség biztosításához.
  • Aki nem szeretne POS terminált működtetni, helyette előnyben részesíti a QR és linkes fizetést (bankkártyával és átutalással).
  • Bővebben: Simple Business

 

Az év végi határidőhöz közeledve előfordulhat, hogy az elektronikus fizetési megoldások iránti komoly érdeklődés miatt lelassulnak a feldolgozási és telepítési folyamatok. Ne hagyja utolsó pillanatra az ügyintézést!

További információ: