A 2020. évi LXXVI. törvény 38. §-ának értelmében 2021. január 1. napjától minden olyan vállalkozás, amely nyugtaadási kötelezettségét kizárólag pénztárgéppel teljesítheti, köteles biztosítani a fogyasztók számára az elektronikus fizetés lehetőségét és annak folyamatos rendelkezésre állását.
A kamara elkötelezett a kereskedők pénzügyi edukációjának növeléséért. Az OTP Bank közreműködésével összegyűjtöttük az elérhető elektronikus fizetési megoldásokat, amellyel a vállalkozások megfelelnek a törvényi rendelkezésnek:
Bankkártya elfogadás - Kinek ajánljuk?
- 30 millió Forint éves árbevétel feletti vállalkozásoknak;
- azoknak, akik tevékenységük alapján jogosultak cafeteria típusú kártyák (pl.: SZÉP, egészségpénztári) elfogadására – árbevételi határtól függetlenül, akár újonnan alakult cégnek is.
- Bővebben: POS terminál
Azonnali fizetési rendszer - Kinek ajánljuk?
- 30 millió Forint éves árbevétel alatti vállalkozásoknak a fenntartható díjstruktúra miatt.
- Bővebben: Azonnali fizetési rendszer
Simple Business - Kinek ajánluk?
- Az applikációt kifejezetten az olyan kereskedőknek és egyéb szolgáltatóknak fejlesztették ki, akik egy megbízható, egyszerű megoldást keresnek az elektronikus fizetési lehetőség biztosításához.
- Aki nem szeretne POS terminált működtetni, helyette előnyben részesíti a QR és linkes fizetést (bankkártyával és átutalással).
- Bővebben: Simple Business
Az év végi határidőhöz közeledve előfordulhat, hogy az elektronikus fizetési megoldások iránti komoly érdeklődés miatt lelassulnak a feldolgozási és telepítési folyamatok. Ne hagyja utolsó pillanatra az ügyintézést!
További információ: