A Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara Marketing Klubja október 21-én szakmai workshopot szervezett Balatonfüreden, a Hotel Golden Lake Resortban. A rendezvény középpontjában az élménytervezés és az értékteremtés, mint stratégiai marketingeszköz állt, különös tekintettel az AI nyújtotta új lehetőségekre.
A résztvevők Birincsik Albert, a BEMIND Kft. ügyvezetője és a VKIK Marketing Klub elnöke vezetésével járhatták körbe, hogyan válhat egy szolgáltatás vagy vásárlási élmény valóban emlékezetessé.
A délelőtti program során szó esett az immerzív marketing jelentőségéről, a „wow-effektus” tudatos építéséről, valamint arról, hogyan tehetik a vállalkozások élményszerűvé saját szolgáltatásaikat – és miként kommunikálhatják mindezt hatékonyan a vendégek, ügyfelek felé.
Az elméleti bevezetőt követően a résztvevők interaktív csoportmunkában dolgoztak, ahol saját példáikon keresztül gondolhatták újra szolgáltatásaik élményközpontú megközelítését. A közös műhelymunka során gyakorlati tippek, inspiráló ötletek és friss trendek kerültek terítékre – külön hangsúlyt kapott a storytelling és az AI eszközök marketingcélú alkalmazása is.
A rendezvény szendvicsebéddel zárult, amely további kötetlen szakmai eszmecserére és kapcsolatépítésre adott lehetőséget.
A rendezvény Magyarország Kormánya és a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara "Szövetségben a Vállalkozókkal" című megállapodása és az ahhoz kapcsolódó Vállalkozásfejlesztés Program keretében, a Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara szervezésében valósult meg.
Galéria: